اخیراً در فضای شبکه‌های ارتباطی مجازی، کلیپ ضبط شده مشهوری دست به دست می‌شود که در آن، مجموعه‌ای از بازیگران از مردم تقاضا می‌کنند با کمک چند گوش‌پاک‌کن (سواپ) ارسالی از مکانی نامعلوم، نمونه‌ای از سلّول‌های دهانی خود را با هدف «نجات بیماران سرطانی» به بانک ژن جهانی هدیه کنند. در این کلیپ که رهبر آن گلشیفته فراهانی است، با ناراحتی، از سهم کم نمونه‌های ایرانی در «بانک جهانی ژن» یاد می‌کند و این موضوع با این برچسب که ایرانی‌ها علاقه‌ای به نجات دادن جان بیماران ایرانی و خارجی ندارند، تقبیح می‌شود.

حرف اصلی کلیپ یادشده این است که برای نجات بیماران لوسمی و سرطانی جهان، نیازمند اهدای نمونه سلولی ایرانیان است! فضای کلیپ به شدّت احساسی است و در انتهای آن، آدرس «بانک جهانی اهداکنندگان نمونه مغز استخوان» و مجموعه بانک‌های ژن کشورهای اروپایی و آمریکا بیان می‌شود.
امّا اصل ماجرا چیست؟
سال‌هاست مجموعه‌ای از کشورهای پیشرفته، در قالب «ژن بانک» به جمع‌آوری نمونه‌های زیستی و ژنتیکی ملّت‌ها و کشورهای مختلف مشغول هستند؛ امّا در کشورهای توسعه‌یافته، به واسطه قوانین حقوقی و اخلاقی، صیانت از اطّلاعات زیستی و ژنتیکی، از اهمّیتی فوق‌العادّه و استراتژیک برخوردار است؛ زیرا با دزدی اطّلاعات بومی و ملّی دیگران، می‌توان مهندسی نسل‌ها را در دست گرفت.
سال 1386 هـ .ش. یکی از سرداران نظامی در حاشیه «سمینار بمب‌های شیمیایی علیه ایران» گفت:
آمریکا با کمک اسرائیل درصدد تشکیل بانک ژنتیکی و مولکولی اقوام و ملّیت‌های جهان، برای ساخت سلاح‌هایی غیرمتعارف است. این کار با اهداف انسان‌دوستانه انجام نمی‌شود؛ بلکه آنها دنبال ساخت سلاحی هستند که بتوانند هنگام به‌کارگیری در یک محدوده جغرافیایی، اقوام خاصّی را که در آن منطقه زندگی می‌کنند، از بین ببرند.
سال 2001م.، «انستیتو بهداشت ملّی آمریکا» (NIH) اعلام کرد، موفّق شده است 90% ژنوم انسان (نقشه زیستی) را تعیین توالی کند. در سال 2009م. همین مرکز موفّق شد با یک تست 5000 دلاری، از روی نمونه سلولی، با شناسایی DNA، خصوصیات اخلاقی، بیماری‌ها، نقایص، خصوصیات و وضعیت سلامتیِ دهنده را مشخّص کند. فرضاً براساس همین تست بود که آنجلینا جولی، بازیگر سرشناس آمریکایی، متوجّه شد به احتمال چند درصد تا چند سال آینده، به سرطان مبتلا خواهد شد و مسیرهای درمانی را از چند سال پیش آغاز کرد. این بخش مثبت پرونده رشد علم بیوژنتیک است و طبیعتاً هیچ حاکمیّتی به صورت رایگان، چنین پیشرفت قابل توجّهی را در اختیار دیگران قرار نخواهد داد!
امّا بخش هولناک ماجرا، آنجاست که بدانیم دانشمندان رشته بیوتروریسم پس از دست‌یابی به بانک‌های نمونه‌های ژنتیکی و زیستی جوامعِ هدف، می‌توانند با تمرکز بر نقاط ضعف ژنتیکی و زیستی حریف، اقدام به دستکاری تروریستی بی‌سر و صدای اجتماعات و محیط زیست آنها کنند. خصوصیت این بمباران هوشمند، این است که فرضاً در سرزمین به‌هم تنیده و هم‌مرزی که در آن صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها به صورت مختلط در آن زیست می‌کنند، با تمرکز بر تغییرات ژنتیکی جوامع، می‌توان با آلوده‌سازی خاک و آب و دام، تنها به اهداف دارای نقص یا خصوصیت ژنتیکی خاص صدمه وارد کرد. این پیشرفت تسلیحاتی نسبت به دوره‌ای که با انفجار بمب اتم کلّ موجودات ساکن در یک منطقه نابود می‌شدند، حقیقتاً بسیار مهم ارزیابی می‌شود. 
اکنون سال‌هاست در کشور ما مانور مبارزه با «حملات بیوتروریستی» برگزار می‌شود؛ امّا به واسطه ضعف شدید سازمان‌های مسئول و «آزمایشگاه‌های بیوزیستی و بیوژنتیکی» از توان اندکی برای شناسایی دستکاری‌های احتمالی تعبیه شده در خوراک و محیط زیست کشورمان برخوردار هستیم. فرضاً پس از اهتمام نظام، به موضوع حیاتی و استراتژیک «افزایش نرخ رشد جمعیّت» برخلاف میل سازمان‌های بین‌المللی، واضح است که دشمنان جامعه ایرانی بیکار نخواهند نشست. با احتساب چنین موارد بدیهی‌ای، آمار بی‌نظیر میزان ناباروری و نازایی 20 درصدی ایرانی‌ها در شرایطی که این نرخ در کشورهای منطقه و سایر جوامع بشری در حدّ 10% است، بسیار مهم می‌شود. کلید دست‌یابی به «کدهای ژنتیکی» برای شکست جوامع از درون، غنی کردن هر چه بیشتر بانک‌های ژن و زیستی تهیّه شده از آنهاست.
با احتساب این موضوع، گلشیفته فراهانی و سایرین در قالب کلیپ یادشده، دانسته یا نادانسته در مسیر دیپلماسی مشاهیر دستگاه سیاست‌گذار غرب حرکت کرده و به اسم «بیماران سرطانی» به تکمیل پروژه‌های بیوتروریستی غرب علیه ملّت خود، کمک می‌رسانند. بیان این نکته ضروری است که با سلول‌های پوششی دهان و نمونه آب دهان جذب شده در سوآپ ارسالی به در منازل ایرانی‌ها، هیچ بیمار سرطانی را نمی‌توان نجات داد و این موضوع دروغی بزرگ است! بلکه با این نمونه‌ها به سادگی و با صرف هزینه حدّاقلی، امکان دست‌یابی به نقشه ژنتیکی ملّت، برای «دیگران» فراهم می‌شود.

چند نکته بسیار مهم در مورد جاسوسی ژنتیکی:
۱. جنگ‌های ژنتیکی،که در مرحله تحقیقات قرار دارد، خطرناک‌ترین نوع جنگ شناخته شده در جهان است؛
۲. همان‌طور که در متن خبر آمده، عملیات نابودی، علیه ژن شناخته شده مشخّص صورت می‌گیرد؛
۳. اصل طرح تحقیقاتی توسط سازمان جهنّمی صهیونیسم جهانی،  انجام می‌شود؛
۴. هدف اصلی از این پروژه‌، حفاظت از ژن یهود در نبرد آخرالزّمان (نبرد آرمگدون) است؛
۵. نفس همین تحقیق، نشانگر ترس بسیار شدید یهودیان از نبرد آرمگدون و مواجهه با شیعیان است؛
۶. چنانچه این پروژه خطرناک و به کلّی سرّی، به نتایج دلخواه یهودیان برسد، فاجعه عظیم انسانی شکل خواهد گرفت؛ به طوری که تنها مرگ در انتظار جامعه هدف نخواهد بود.
با این عملیات ژنتیکی می‌توان به جای کشتن با ژن معیّن:
- همه مردم جامعه هدف را کور یا لال یا معلول و ناقص الخلقه نمود؛
ـ همه مردم جامعه هدف از نظر عقلی، مُنگل، ترسو، فرمانبردار، و... شوند؛
ـ روی خلقیات جامعه هدف، اثر مستقیم گذاشت.
و...
۷. مهم‌ترین مشکل محقّقان شرور و کثیف یهودی در این پروژه، تفکیک ژنتیکی اقوام و ملّیت‌هاست؛ به گونه‌ای که تقریباً طرّاحان اصلی پروژه را با ناامیدی مواجه کرده است؛ زیرا ترکیب ژنتیکی نسل‌های بشر در طول تاریخ، عملاً این تفکیک را ناممکن ساخته است؛
۸. مشکل بزرگ بعدی یهود، در مسیر تحقیقات، هم‌پیمانان یهود، یعنی مسیحیان یهودی‌شده یا همان مسیحیان صهیونیست هستند که نمی‌خواهند هدف این نبرد مرگبار قرار گیرند؛ ولی در صورت تکمیل تحقیقات، آنان نیز از آثار مخرّب این نبرد وحشیانه و غیرانسانی در امان نخواهند بود؛
۹. اینکه در آیین یهود، ازدواج با غیر، حرمت شدید داشته و‌بنا به فتوای علمای یهود (ربیّون) کشتن هر دو نفر ازدواج کرده واجب است و دلیل آن را هم را خالص نگه داشتن ژن یهود می‌دانند؛
۱۰. یهودیان بر اساس اصول علم ژنتیک و روایات امامان شیعه (ع) معتقدند، ژن محبّان علی(ع) با ژن سایر انسان‌ها تفاوت کلیدی دارد.
بر اساس موارد گفته شده در بالا، محقّقان یهودی، باید بانک کاملی از تمام جمعیّت شیعیان و سایر محبّان علی(ع) در اختیار داشته باشند و این امر ممکن نیست؛ مگر با گرفتن نمونه بزاق دهان تقریباً همه ایرانی‌ها و بلکه همه شیعیان در جهان. ضمن اینکه بخشی از محبّان علی(ع)، غیر شیعیان نیز می‌باشند.
بنابراین برای تکمیل بانک اطّلاعاتی خود، مثل همیشه به تزویر و فریب مردم پرداخته و با استخدام هنرپیشگانی نظیر آنجلینا جولی و گلشیفته فراهانی و... به ارائه طرح‌های مبارزه با سرطان و ایدز و... رو آورده‌اند.
نتیجه اینکه، به عنوان یک تکلیف، باید با افشاگری ابعاد طرح در سطح جهان، به شکل مناسب به تمام مردم جهان، به ویژه شیعیان اعلام شود تا از ارائه اطّلاعات ژنتیکی خود به هر کس و با هر پوششی خودداری کنند.


منبع: موعود