وبلاگ تخصصی مبارزه با صهیونیسم

این وبلاگ در جهت تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فداه راه اندازی شده است.

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

آیا میدانید هر کلیک شما به تل آویو ارسال میشود؟

هر چقدر گستره ی شناخت و استفاده ی کاربران از یک نرم افزار بیشتر باشد، ارزش سهام آن بیشتر است. ارزش فیس بوک به این است که بخش اعظمی از کاربران اینترنتی در آن عضو اند، مگر نه شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و بلکه بهتر در دنیا زیاد اند! فلذا حتی نصب بودن

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
حامد منتظر آقا

چه توافق هسته ای بشود و چه نشود، اسرائیل روز به روز نا امن تر میشود

رهبر معظم انقلاب:
چه توافق هسته ای بشود و چه نشود، اسرائیل روز به روز ناامن تر خواهد شد


حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به یک نکته از سخنان مقامات امریکایی درباره ضرورت حفظ امنیت اسرائیل در سایه مذاکرات هسته ای، تأکید کردند: این را بدانید که چه توافق هسته ای بشود و چه نشود، اسرائیل روز به روز ناامن تر خواهد شد.


 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلام صبح امروز (پنج شنبه) در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج و نمایندگان اقشار مختلف بسیج، احساس مسئولیت انسانی و الهی و بصیرت را دو پایه اصلی تفکر منطقی بسیج دانستند و ضمن تحسین تلاش، جدیت و ایستادگی هیأت مذاکره کننده ایرانی، به بی نیازی ملت ایران به جلب اعتماد امریکا اشاره کردند و افزودند: به همان دلیلی که با اصل مذاکرات مخالف نبودیم با تمدید مذاکرات هم مخالف نیستیم البته هر قرار عادلانه و عاقلانه را قبول می کنیم اما می دانیم که این دولت امریکا است که نیازمند توافق است و از هرگونه عدم توافق ضرر خواهد کرد و اگر این مذاکرات در نهایت نیز به نتیجه نرسد، جمهوری اسلامی ایران ضرر نخواهد کرد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حامد منتظر آقا