حضرت بن باز وهابی (لعین ابن اللعین).

یعنی اونایی که به فتاوای این ملعون عمل میکنن احمق هایی بیش نیستند .

واقعیتش دوستان بنا نداشتم عکس این حرامزاده سگ صفت رو تو این وبلاگ بگذارم و چشم های پاک شما دوستان رو با دیدن این حرامزاده آلوده کنم ولی چه میشه کرد بیشرف ها نه به سنی رحم میکنن نه به شیعه .دوستان این از اون افرادی هس که حکم جهاد در سوریه رو داده بود در حالی که 73% از مردم سوریه اهل سنت هستند و فقط 13% جمعیت متعلق به شیعه است.این آمار رو میتونید از سایت ویکی پدیا دریافت کنید .یعنی این وحشی ها در سوریه هر کسی رو که میگیرن میکشن مهم نیست که شیعه هست یا سنی مهم این هست که وهابی نیست یعنی با غیر وهابی مشکل دارن و اگه گیر بیارن میکشن. جالب اینه که این حرامزاده هابا این که دم از قرآن میزنن و با اطلاع از این که خداوند یهود جماعت رو دشمن اصلی مسلمین معرفی کرده است ، خودشون رو خادمین و نوکران اسرائیل میدونند و مسلمان رو کافر میخوانند.

ویکی پدیا آمار کشته شدگان در سوریه را این گونه مینویسد:

تخمین‌ها از تعداد کشته شدگان جنگ داخلی سوریه بر اساس گروه‌های فعال اپوزیسیون، بین ۸۳٬۲۶۰ و ۱۱۰٬۳۷۵ متفاوت است.سازمات ملل در ۲۴ ژوئیه ۲۰۱۳ تخمینی بالای ۱۰۰٬۰۰۰ از کشتگان در جنگ را ارائه داد.

یونیسف گزارش کرد از اوایل فوریه ۲۰۱۲ بیش از ۵۰۰ کودک کشته شده‌اند. گزارش شده ۴۰۰ کودک دیگر بازداشت و در زندان‌های سوریه شکنجه شده‌اند.دولت سوریه هر دو ادعا را رد کرده است.علاوه بر این بیش از ۶۰۰ بازداشتی و زندانی سیاسی تحت شکنجه کشته شده‌اند.
گروه فعال مخالف دیدبان حقوق بشر سوریه گزارش کرد شمار کودکان کشته شده در درگیری به ۵٬۸۳۳ رسید و شمار زنان به ۳٬۹۰۵ رسیده است.
این در حالی است که کل جمعیت سوریه۲۲٬۷۱۷٬۴۱۷ نفر است .

(العاقل بالاشاره)
اللهم عجل لولیک الفرج