وبلاگ تخصصی مبارزه با صهیونیسم

این وبلاگ در جهت تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فداه راه اندازی شده است.

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

افسوس که نفهمیدیم! ندانستیم این مملکت در پرتو چه کسی برقرار است!

وحید

دو حدیث امام هشتم دارد: یکی در عقل؛ یکی در ایمان. در هر حدیثی، در هر جمله‌ای، شق القمر کرده! آن وقت، امام هشتم شناخته می‌شود!

حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام سخنانی  بیان داشت ،متن سخنان این مرجع تقلید شیعیان درپی می آید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حامد منتظر آقا

چرا شیعیان امام رضا (ع) شیعه کامل هستند؟

همه ائمه اطهار(ع) باقرالعلوم اند و صادق اند و کاظم اند و رضا هستند؛ و همه آنها عالم و اعلم زمان خود هستند؛ اما به سبب شرایطی که هر یک از این بزرگواران داشتند، فضایلی از ایشان برجسته تر و مشهور می شد. اما علت این که امام رضا(ع) با نام عالم آل محمد خوانده شدند، تنوع و گستردگی علوم و معارف گوناگونی است که به سبب شرایط زمان خویش وارد آن شدند و این در حالی است که چنین شرایط و وضعیتی برای امام صادق ع پدید نیامده بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حامد منتظر آقا

عالمان دین در عصر غیبت چه نقشی دارند؟

مراجع


گرداوری:صدراله زین العبادی
عالمان دینى در سمت جانشینى پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) از آغاز غیبت صغراى دوازدهمین امام تا کنون با تحمّل رنج ها و سختى هاى «تفقّه در دین» و نیل به مقام اجتهاد و نیز برقرارى رابطه معنوى و پیوند ولایى با امام زمان خویش و تخلّق به اخلاق رسول اللّه (ص) و الگوگیرى از خطّ مشى عملى و زندگى زاهدانه و مجاهدانه امیر مؤمنان (ع)، توانسته اند پاسداران امین و مخلصى براى اسلام عزیز، تکیه گاه مورد اعتمادى براى پیروان مکتب اهل بیت (ع) و پیشگامان جهاد و مبارزه با ستمگران، طاغوت ها و تجاوزگران به حریم اسلام و مرزهاى مسلمانان در عرصه هاى فکرى و فرهنگى، بلکه نظامى باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حامد منتظر آقا