وبلاگ تخصصی مبارزه با صهیونیسم

این وبلاگ در جهت تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فداه راه اندازی شده است.

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

همجنس بازان امریکایی چگونه ایدز را به دنیا عرضه کردند!


هر دوره‌ ای از زندگی بشر بر روی زمین حوادث و تحولات خاص خود را داشته است که هر کدام از جهاتی اهمیت دارند. با این حال، سده بیستم میلادی، به‌ ویژه از آن جهت که هنوز هم بر چگونگی حیات سیاسی و اجتماعی ما تاثیرات خود را حفظ کرده است از اهمیت بیشتری برخوردار است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حامد منتظر آقا

اولین زنی که در ایران ،بی حجاب شد.


این نوشتار شخصیت "زرین تاج قزوینی" یکی از زنان بهایی را که زمینه ساز و مجری توطئه کشف حجاب در ایران بود را مورد بررسی قرار می دهد.
کشف حجاب از زنان مسلمان و انهدام وجدان مشترک اسلامی، واقعیت تردید ناپذیر تاریخی است که از دیرباز مورد توجه جدی استعمار جهانی بوده است. از سال های دور کوشش های فراوانی شده است تا زمینه های روانی، فرهنگی و اجتماعی گریز از ارزش های اسلامی ایجاد شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حامد منتظر آقا

چهار ویژگی یاری دهندگان امیرالمومنین علیه السلام

چهار ویژگی یاری‌دهندگان امیرالمؤمنین علیه‌السلام

حضرت امیر علیه‌السلام فرمودند شما نمی‌توانید مثل من زندگی کنید. کسی نمی‌تواند مانند ایشان زاهد باشد. باید توجه کنیم که امیرالمؤمنین علیه‌السلام فقیر نبود، بلکه زاهد بود. شاید تولید ثروتی که امیرالمؤمنین علیه‌السلام می‌کرد، احدی از ما نداشته باشد. در جامعه‌ی اسلامی هر چه تولید بالاتر باشد، بهتر است. خود ایشان در تولید ثروت کم نمی‌گذاشت، اما در مصرف، مصادف با پایین‌ترین افراد جامعه عمل می‌کرد. این خصلت یک مسئول در جامعه‌ی اسلامی است


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حامد منتظر آقا

نظر سید حسن نصر الله درباره آینده مقاومت و سوریه

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به آینده محور مقاومت و سوریه تأکید کرد، تجربه ارائه شده از مقاومت در سال 2000 برخاسته از ارزشهای اسلامی است

به گزارش مصاف به نقل از العالم، "سید حسن نصرالله" عصر امروز (یکشنبه) در سخنانی به مناسبت سالروز پیروزی مقاومت، گفت: در سالروز پیروزی مقاومت در 25 مه 2000 مانند هر سال در اینجا دیدار می کنیم تا بر اهمیت تاریخی و بزرگی این دستاورد و معانی آن تأکید کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حامد منتظر آقا

انتقاد بی سابقه پژوهشگر عربستانی از فرقه وهابیت

یک پژوهشگر عربستانی با انتقاد شدید از "عبد الوهاب" موسس فرقه وهابیت، درباره نفوذ "سم وهابیت" به جامعه این کشور هشدار داد.

به گزارش العالم، "حسن فرحان المالکی" در صفحه تویتر خود نوشت: زمان آن فرا رسیده که علت همه بلایا ومصیبت ها یعنی "وهابیت" را بشناسیم.
وی افزود: تا کی حقیقت را بپوشانیم؟ بس است؛ به ستوه آمده ایم؛ این فرقه را به کناری نهید تا در صلح و آرامش زندگی کنیم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حامد منتظر آقا